Strona główna / Artykuły / Kanały dystrybucji i rodzaje treści w Content Marketing

Kanały dystrybucji i rodzaje treści w Content Marketing

Dobrze dobrane kanały dystrybucji i odpowiednie treści mogą stworzyć unikalną strategię marketingową która pozwoli nawiązać swoisty dialog z klientami i zaspokoić ich potrzeby.

Najważniejsza jest twoja strona internetowa która jest wizytówką firmy. To tutaj powinien ostatecznie trafiać klient z innych kanałów. Na stronie firmowej powinny znajdować się odpowiednie strony ofertowe tzw. Landing Pages i formularze z konkretnymi ofertami produktów czy usług do których będą kierowały udostępniane przez Ciebie treści(content).

Strona powinna być odpowiednio zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek a także pod kątem urządzeń mobilnych które teraz generują znacznie większy ruch niż inne urządzenia.  Aby kontrolować efekty które wprowadzone narzędzia do monitorowania ruchu i zachowania użytkowników na stronie.

Gdzie publikować content oprócz strony firmowej ?

  1. Facebook
  2. YouTube
  3. Instagram
  4. Linkedin
  5. Pinterest
  6. Tumblr
  7. Twitter
  8. Snapchat

Oprócz mediów społecznościowych publikuj swoje treści na innych stronach: wykorzystaj możliwość publikacji na blogach zaprzyjaźnionych firm, wypowiadaj się na forach intetnetowych lub pomyśl o artykułach sponsorowanych.

Jakiego typu treści są najbardziej angażujące?

  1. “jak to zrobić?”
  2. “content curation” kolekcjonujące, organizujące i pokazujący treści z danego tematu
  3. “case study” analizy przypadku
  4. fotografie
  5. wykresy i grafiki
  6. pomocne aplikacje i narzędzia
  7. posty opiniotwórcze
  8. “white papers” raporty na wybrany temat
  9. Video Blogi
  10. filmy na Youtube
  11. ebooki
  12. email newsletters
  13. ilustracje graficzne
  14. recenzje
  15. konkursy i upominki
  16. często zadawane pytania
  17. sesje pytań i odpowiedzi
  18. webinar
  19. prezentacje
  20. cytaty
  21. quizy
  22. ankiety
  23. podcasty
  24. aktualności o firmie
  25. treści generowane przez samych użytkowników
  26. wskazówki
  27. infografiki
  28. wywiady
  29. listy
  30. mapy myśli
  31. memy
  32. gry on line

Wybierz taki rodzaj komunikacji i taki format treści który najbardziej odpowiada twoim potencjalnym klientom i w jak najlepszy sposób przedstawi ofertę Twojej firmy. Do tego dobierz odpowiednie kanały w których będziesz publikował, takie w których za pomocą swoich treści będziesz mógł zaangażować jak najwięcej użytkowników. 

O Bartek Dziedzic

Bartek Dziedzic Fotograf urodzony w Krakowie. Zawodowo zajmuje się fotografią reklamową, biznesową, produktową oraz eventową. Swoje usługi świadczy na terenie całej Polski, najczęściej jednak wykonuje sesje w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.

Sprawdz także:

Hewlett Packard Enterprise – Digital Knowledge Village Warszawa

Konferencja w Digital Knowledge Village, Hewlett Packard Enterprise Zdjęcia z konferencji  można obejrzeć na stronie …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *