Strona główna / Artykuły / Negatywne komentarze w social media – jak reagować?

Negatywne komentarze w social media – jak reagować?

Infografika przedstawiająca metodę postępowania w przypadku otrzymania negatywnego komentarza na profilu społecznościowym i w sieci.

Negatywne komentarze Social Media

Twoja firma otrzymała  komentarz od niezadowolonego klienta?
Co zrobić?

  1. Odczytaj wiadomość.
    Starannie odczytaj wiadomość i znajdź główną przyczynę problemu.
    Zastanów się jak możesz pomóc?
  2. Zrób print screen.
    Dobrym pomysłem jest udokumentowanie wiadomości.
    Może posłużyć w treningu twoich współpracowników.
  3. Nie kasuj.
    Pozostań przejrzysty wobec swojej publiczności.
    Kasowanie niechcianych komentarzy sugeruje, że masz coś do ukrycia.
    Wskazówka: jeżeli zauważysz komenatrze z niecenzuralnym słownictwem albo zwykly spam
    masz prawo skasować taki komentarz.
  4. Czas ucieka.
    Klucz do sukcesu to jak najszybsza reakcja na negatywny komentarz.
    Jeżeli nie dysponujesz czasem wystarczy krótki komunikat ( Odezwę się do Ciebie za … ).
  5. Bądź miły.
    Zawsze pamiętaj o dobrej obsłudze klienta!
    Pamiętaj, że twoje odpowiedzi są oceniane przez wszystkich twoich obserwatorów.
  6. Odpowiedź.
    Prześlij odpowiedź wraz z przeprosinami. Jeśli to możliwe zaproponuj rozwiązanie.
    Wskazówka: kiedy rozwiążesz problem skontaktuj się z klientem po jakimś czasie i sprawdź czy zastosowane rozwiązanie
    odpowiada Jego/Jej potrzebom. Tworzysz w ten sposób dobry wizerunek firmy.

Negatywne komenatrze w sieci. Jak Postępować

 

O Tomek Dziedzic

Tomek Dziedzic zawodowo zajmuje się fotografią reklamową. Specjalizuje się w fotografii produktowej, eventowej oraz panoramicznej. Rekomendowanym fotografem przez firmę GOOGLE.

Sprawdz także:

Hewlett Packard Enterprise – Digital Knowledge Village Warszawa

Konferencja w Digital Knowledge Village, Hewlett Packard Enterprise Zdjęcia z konferencji  można obejrzeć na stronie …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *